Nå høsten er her!

Når høsten kommer, ønsker jeg alltid å reise til varmere strøk. Sommeren er jo kjempeflott her i Norge også, spesielt når været er fint. Da kan man ikke drømme om et vakrere sted. Men man skulle liksom alltid ønsket at sommeren varte litt lenger.
Ikke misforstå meg, høsten kan også være nydelig, med vakre farger på bladene og varme soldager. Noen ganger kan det nesten føles som sommer, i hvert fall i starten av høsten. Men så begynner bladene å falle av, det blir mørkt, kaldt og vått. Da kan man ikke annet enn å drømme som sol og varme.

caribbean

En av tingene jeg drømmer om, er et cruise til varmere strøk. Kanskje Middelhavet eller enda lenger vekk. Jeg har blant annet sett på sidene til MSC Cruises Norge. De seiler til mange fristende steder, og en båttur med dem ville både forlenge sommeren og være en fantastisk opplevelse. Tenk å besøke nye og ukjente land, samtidig som man bare slapper av. På en cruisebåt kan man jo virkelig slappe av, for der tar mannskapet seg av alt. Man kan bare nyte.
Denne vakre drømmen vil jeg ta med meg inn i den kalde årstiden.

Leave a Reply

