Inspirerende arkitekter

I det siste har jeg utviklet en interesse i moderne arkitektur. Zaha Hadid er min favoritt og nok verdens mest kjente
kvinnelige arkitekt. Hun baner seg vei inn i verdenshistorien med sprø, futuristiske bygninger som får topp karakter fra
alle kritikere. Karl Lagerfeld har leid henne inn til sine mange prosjekter verden rundt – man skal ikke se bort ifra at
hun blir den neste Frank Lloyd Wright, som satte fart på moderne arkitektur og regnes som stilens far. Moderne arkitektur
preges av utallige spennende, annerledes tenkende mennesker. Disse skaper bygninger som merkes og står ut blandt den
kjedelige massen av betong og plastikk.

gulv

Nå som jeg ska renovere hjemme blir jeg faktisk inspirert av disse arkitekter. På bygghjemme ser jeg masse fancy gulv som
vil passe inn i mitt nye moderne hjem.

Leave a Reply

