Tid for å bli kvitt litt bagasje

Jeg gleder meg til å bruke denne personlige bloggen til å dele små ting om meg og mine med alle dere individer der ute. Kanskje kan noen få en «aha» opplevelse av noe jeg skriver, kanskje jeg kan gi noen et lite dytt for å endre noe stort eller lite i livet sitt eller kanskje jeg kan bare gi noen en liten pause i hverdagen ved å skrive små ting om det ene eller det andre her som underholdning, inspirasjon eller bare tidsfordriv.

For noen år siden, jeg var vel rundt 17 år hadde jeg en givende opplevelse. Jeg og min beste vennine på den tiden bestemte oss for at vi ville komme oss ut i verden å oppleve litt, begge var ganske lei av skole, undervisning og den kjedelige hverdagen som virket som aldri skulle ta slutt. Så vi samlet sammen mesteparten av våre eiendeler som DVD’er, CD’er, sko og klær vi aldri brukte og ting og tang fra våre rom som vi synes vi ikke hadde bruk for, alt dette satte vi ut på bord og hyller ved garasjene ved boligfeltet vi bodde i og hang opp plakater om at vi skulle ha garasjesalg.
Både barn og voksne kom for å kjøpe tingene våre og etter den dagen så hadde vi faktisk fått solgt unna alt sammen!
Det var så befriende å bli kvitt alt det vi ikke trengte, når jeg gikk inn på rommet mitt etterpå føltes det ut som rommet var dobbelt så stort og jeg følte meg ti ganger lettere i hodet mitt. Pengene vi hadde tjent samlet vi sammen og donerte til en lokal veldedighet som var støtte for husløse dyr.

luggage

 

Leave a Reply

